• دوشنبه 1397/9/26  

اطلاعات کتاب

مدیریت نگاه (بررسی رابطه نگاه و گناه )
پدید آورنده : حجت الاسلام رضا اخوي
تعداد صفحات : 64
شابک :
قیمت به ریال : 22,000
نوبت چاپ : پنجم
تاریخ انتشار : 1390/3/7
قطع کتاب : رقعی
زبان : فارسی
گروه سنی : بزرگسال
تیراژ :
تاریخ اولین چاپ :
خرید

یکی از راه های نفوذ شیطان در قلب آدمی و از مهم ترین عوامل ایجاد هوس های نفسانی،نگاه های آلوده است.نگاه حرام،پایان یک اقدام هوس آلوده نیست بلکه آغازی بر آلودگی های دیگر و هوس های خطرناک تر است.این خطای خطر ساز تنها با مدیریت درست نگاه از ما دور می شود.

کتاب مدیریت نگاه به قلم حجة الاسلام به موضوع رابطه ی نگاه و گناه می پردازد.

این کتاب شامل شش فصل می باشد:

فصل اول:اهمیت نگاه

فصل دوم:انواع نگاه

فصل سوم:رابطه ی نگاه و گناه

فصل چهارم:پیامدهای منفی چشم چرانی

فصل پنجم:داستان هایی از نگاه

فصل ششم:راهکارهای کنترل چشم و نگاه

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

یکی از آثار منفی چشم چرانی این است که مردم فردی را که به چشم چرانی عادت دارد و نگاه او همیشه دنبال ناموس دیگران است،به عنوان فردی چشم ناپاک و هرزه خواهند شناخت و چه بسا بدچشم بودن او باعث شود که حتی نزدیکان و محارم ذو نیز در زمان حضور او برای خود حریم و حجاب قائل شوند؛بنابراین یکی از پیامدهای منفی این عمل،کاسته شدن ارزش و اعتبار اجتماعی شخص چشم چران است و هیچ کس در کارها او را امین خود نمی داند و او را به چشم حقارت و ذلت می نگرند.

(کتاب مدیریت نگاه/صفحه ۳۱)

 

دیدگاه شما
نام و نام خانوادگی
 
پست الکترونیکی
 
کد امنیتی
لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

نظر شما